Zoek

maandag 19 februari 2018

A magical weekend

Na mijn eerste week stage was het tijd voor ontspanning. Zaterdagochtend trok ik naar Blackpool, een kuststad ongeveer twintig kilometer van Preston. Daar vond 'the 66th annual Blackpool magic Convention' plaats. Dit is het grootste goochelevent ter wereld en trekt meer dan 5000 goochelliefhebbers aan over de hele wereld. Als goochelaar kon ik dit dus niet missen. Ik kon er, samen met wat collega-goochelaars uit België, genieten van lezingen van topgoochelaars of wat nieuwe trucks kopen bij één van de vele magicdealers die aanwezig waren. Er werd natuurlijk veel gegoocheld, gelachen en bijgepraat. Ik ontmoette er ook een paar bekende goochelaars, misschien keken jullie wel naar Britain's got Talent en kennen jullie de kleine Izzy Simpson die op 9-jarige leeftijd al een goed stuk kan goochelen? Of Julius Dein, die met zijn korte filmpjes op Instagram vele mensen weet te vermaken. Elke avond werd afgesloten met een spetterende galashow met stuk voor stuk goochelaars die het beste van zichzelf gaven. Kortom het was een erg leerrijk weekend gevuld met magie en vriendschap.
Julius Dein, de Instagramgoochelaar
Izzy Simpson, die tweede werd in Britain's got Talent

Eén van de drie zalen gevuld met dealers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten