Zoek

zondag 8 april 2018

Bezoekers Part 1

Zaterdagochtend kwamen Bo en Valérie aan hier in Preston. Ik wachtte ze op in het station en we gingen samen naar hun hotel. Na ingechekt te zijn was het tijd voor hen om Preston te verkennen. Niet dat Preston erg groot is, maar we konden toch een flinke wandeling maken. Onderweg stopten we om de traditionele fish and chips te proeven. Toen we rond waren in Preston gingen we naar de supermarkt en kochten we wat brood met beleg om 's avonds te eten. Aangezien zij er een lange dag hadden opzitten, gingen ze vroeg terug naar hun hotel om uit te rusten. Zondag bezochten we Manchester, een gezellige stad, maar wel een stuk kleiner dan we dachten. Maandag was het tijd voor de eerste dag van hun werkveldverkenning. We trokken het labo in. Mijn stagementor maakte wat tijd vrij voor hen zodat ze hem alle vragen konden stellen over de kwaliteitszorg in het labo. Na wat labowerk en wat papierwerk zat de eerste dag er vrij snel op. Maandagavond hebben we samen naar De Mol gekeken, want de jacht is weer geopend. Ook dinsdag en woensdag volgden Bo en Valérie mee in het labo. Donderdag moest ik het terug alleen doen, want zij bezochten toen Liverpool. Voor ik het besefte was de week gepasseerd en was het vrijdag, Goede Vrijdag. Een feestdag hier, dus dat betekende geen stage voor mij. Ik kon vrijdagochtend mijn volgende lading bezoek al gaan opwachten in het station, mijn mama, stiefpapa en mijn vriendin. Meer hierover in Part 2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten