Zoek

dinsdag 8 mei 2018

The big surprise


Dag allemaal! Het is hier eventjes stil geweest en dat komt omdat ik een drukke periode achter de rug heb in het labo. Het project loopt niet echt zoals we willen, want de resultaten laten op zich wachten. Met vallen en opstaan testen we allerlei methodes uit om tot een mooi sequencing resultaat te komen. Nu zijn we er vorige week in geslaagd om met behulp van 'clean-up columns' een mooi resultaat te behalen. Hadi heeft deze besteld en hopelijk kunnen we deze week eindelijk alle stalen verwerken. Naast het labowerk stond afgelopen weekend een verrassingsbezoekje aan Belgiƫ op de planning. Enkel mijn ouders wisten dat ik eventjes het thuisfront zou bezoeken. Zij zorgden voor wat smoesjes zodat ik zowel mijn vriendin als mijn oma kon verrassen. Zij waren namelijk allebei jarig dit weekend. Het gezicht van mijn vriendin toen ik haar vrijdagavond aan het station stond op te wachten was dan ook onbetaalbaar. Ze had totaal geen idee dat ik terug in Belgiƫ was. Ook mijn oma aan wie ik zaterdag een bezoekje bracht viel helemaal uit de lucht. Het werd een weekend met veel lekker Belgisch eten en een gezellig samenzijn met de familie en mijn vriendin. Na genoten te hebben van het mooi weer en het nog mooier weekend keerde ik maandagochtend vroeg naar Preston. Het laatste deel van mijn avontuur komt er aan. Nog een grote maand werken in het labo en aan mijn bachelorproef en dan zit het avontuur er hier al op. Wat gaat de tijd toch snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten