Zoek

vrijdag 25 mei 2018

The end is near

Met nog een dikke drie weken resterend komt het einde van mijn avontuur wel erg dichtbij. De afgelopen weken waren wel erg druk. Vooral in het labo had ik mijn handen vol. De deadline van mijn bachelorproef nadert met rasse schreden, maar de resultaten laten op zich wachten. We onderzochten al alle mogelijke aspecten maar niets blijkt te werken. Het is wel erg leerrijk om elk deel van zo'n proces helemaal te onderzoeken, alleen jammer dat er geen resultaten binnenkomen. Gelukkig heb ik al veel kunnen schrijven en zijn andere delen van het project wel gelukt. En eeeuh slechte resultaten zijn ook resultaten toch? Nu is het nog een dikke week op de tanden bijten om de deadline te halen en alles af te werken. Nadat mijn stage ten einde loopt heb ik nog een weekje ontspanning, meer daarover later. Verder voel ik hier wel dat alles op een einde loopt, het is hier de laatste week van de examens en de campussen liggen er akelig stil bij, ook de spelletjesavond waar ik naar toe ging, is gestopt. Thuis zit ik ook helemaal alleen, want mijn twee huisgenoten zijn terug naar Litouwen vertrokken. Van de andere twee is nog altijd geen spoor te vinden. Het begint zo wel wat eenzaam te worden, maar zo kan ik me dan beter focussen op mijn werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten